13e dag - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu 13e dag - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

13e dag

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

13 Juni 2019 | Frankrijk, Troyes

‘S nachts koelt het momenteel af naar 10 graden of zelfs minder. Het ski-thermo-ondergoed komt goed van pas als pyjama.
Ook goed dat ik oorplugjes bij me heb. Gisteren kwamen een jongen en meid om 23:00 op de camping. Babbelen, muziek en tot laat herrie. Dus de plugjes in. Prima geslapen.
Vanochtend verdachte yoghurt uit het camping winkeltje. Datum was onduidelijk, reuk was goed, maar substantie niet. Ik heb me er niet aan gewaagt. Ontbijt en lunch onderweg gekocht in de supermarkt. Ontbeten op een flonder aan de Yonne.
Zojuist bij een pizzeria een fietser gesproken die van Eindhoven naar zijn huis in de Morvan fietst. Gisteren bij Chalons-en-Champagne heeft hij regen, hagel en halve storm gehad. Morgen ga ik van Troyes naar Chalons. Het wordt 25 graden. De Eindhovenaar waarschuwt mij wel dat tot aan de Ardenne alles tussen de steden leeg is. Geen winkels, geen campings, geen hotels, niets. Dus morgen eerst effe inslaan.
Maar, tentje staat weer, wasje is gedaan, gegeten bij de pizzeria, klaar voor morgen. Op naar Chalons.

  • 14 Juni 2019 - 08:27

    Pa.:

    Ha. Chalons en Champagne Voor mij is het nog steeds Chalons sur Marne. Hier en in de omgeving heb ik duizende voetstappen staan. Mocht je onderweg ergens een grote stoomwolk zien , dan is dat vrijwel zeker een grasdrogerij.. Zal nu niet meer van van den Broek zijn . Maar toch.

    Goede reis verder.
    Ma en pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Lekker fietsen van de St. Jean Pied de Port (Franse Pyrenees) naar huis (Driebergen).

Actief sinds 28 Mei 2019
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 1980

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 21 Juni 2019

Rene fietst vanaf de Pyrenees

Landen bezocht: