16e dag - Reisverslag uit Nives, België van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu 16e dag - Reisverslag uit Nives, België van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

16e dag

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

16 Juni 2019 | België, Nives

Gisteren op de camping eerst de band geplakt. Nu zit mijn buitenband niet goed in de velg. De fiets hobbelt en is wat instabiel. Zelf al van alles geprobeerd om de band wel goed in de velg te krijgen. Niet gelukt. Als ik morgen ergens een fietsenmaker tegenkom dan moet ik er maar even naar laten kijken.
Gisteren een zeer geanimeerd gesprek gehad met José die naast mij op de camping stond. José is 72 en fietst de hele wereld rond, all by herself. En nog een leuk mens ook.
Op de camping was er “Zaterdag muziekavond”. 3 oude rockers met plukbaar, gitaar en drums. En heel veel geluid. Spelen konden ze.
Vandaag de Ardenne in gefietst. Eerst de Franse en nu de Belgische. Op en neer. Allemaal korte klimmetjes. Best te doen.
Ik was 5 minuten over de grens en al twee keer fout gefietst. Vanaf nu Maps.me heel dicht bij mij houden en veel raadplegen. Stomme Belgen.
Nu op een camping net voor Bastogne (Bastenaken). Gerund door Nederlanders. Mooi plekje aan de zwemvijver. Nu hopen dat de kikkers geen concert gaan geven vannacht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Lekker fietsen van de St. Jean Pied de Port (Franse Pyrenees) naar huis (Driebergen).

Actief sinds 28 Mei 2019
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 1968

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 21 Juni 2019

Rene fietst vanaf de Pyrenees

Landen bezocht: