Aangekomen in St. Jean Pied de Port - Reisverslag uit Driebergen, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu Aangekomen in St. Jean Pied de Port - Reisverslag uit Driebergen, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

Aangekomen in St. Jean Pied de Port

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

01 Juni 2019 | Nederland, Driebergen

Donderdag alles ingepakt en de check lijstjes nagelopen. Ik heb alles ... behalve dat wat ik vergeten ben ... maar daar kom ik later nog wel achter.
Gisterenmorgen vertrokken vanaf Utrecht met de bus naar st. Jean Pied de Port aan de voet van de Franse kant van de Pyrenees.
Liesbeth is meegefietst naar Utrecht. Dan zal ze me iets minder lang missen, denk ik.
Het afscheid en het gevoel van ‘oh my god, ik ga echt’ is niet minder dan de vorige fietstocht.
Afgelopen nacht in de bus vol met bejaarden die niets meer hoeven (qua werk). Ik ben één van de jongste. Velen met een e-reader, een e-bike en een telefoon op stoom. Geen lol te beleven. Geen nacht-disco in de bus. Maar daar ging ik ook niet voor.
Net aangekomen in St. Jean Pied de Port. Even de eerste mooie plaatjes geschoten. Nu koffie met croissant. Dan eerst effe kakken en dan op weg. Herkenbaar patroon?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Lekker fietsen van de St. Jean Pied de Port (Franse Pyrenees) naar huis (Driebergen).

Actief sinds 28 Mei 2019
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 1973

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 21 Juni 2019

Rene fietst vanaf de Pyrenees

Landen bezocht: