Aftellen - Reisverslag uit Driebergen, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Driebergen, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Rene

28 Mei 2019 | Nederland, Driebergen

Aanstaande vrijdag 31 mei om 12:00 ga ik met de fietsbus van Cycletours naar St. Jean Pied de Port. Dan ben ik zaterdagochtend om 07:00 op St. Jean in de Franse Pyrenees. Vandaar fiets ik via de oude pelgrimsroute terug naar huis via Cahors, Rocamadour, Nevers, Chalons en de Belgische Ardenne naar Maastricht. Van Maastricht dan via de knooppunten van de ANWB naar huis.

Liesbeth vindt het wat minder om weer 2 weken alleen te zijn, maar ik heb toestemming ;-)

De temperatuur daar was zeer slecht. Afgelopen vrijdag was het weercode geel door zware onweersbuien. Maar aanstaande Zaterdag wordt het daar 27 graden. Perfect dus.

Vandaag spullen klaarleggen. Inkopen gedaan van enkele handigheidjes die nog mistte. Een warme sneldrogende lange broek, reisflesjes etc.

Een dingetje is mijn schouder. Nog steeds pijn van het vallen met skiën in februari. Als het niet gaat dan is er altijd een trein om thuis te komen.


  • 28 Mei 2019 - 18:36

    Udo:

    Veel plezier! Ik ga je (weer) volgen.

  • 31 Mei 2019 - 05:39

    Ineke Vonk:

    Hoi Rene, ik wens je een hele goede reis en stevige benen. Leuk om je te volgen en tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Lekker fietsen van de St. Jean Pied de Port (Franse Pyrenees) naar huis (Driebergen).

Actief sinds 28 Mei 2019
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 1981

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 21 Juni 2019

Rene fietst vanaf de Pyrenees

Landen bezocht: