5e dag - Reisverslag uit Rocamadour, Frankrijk van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu 5e dag - Reisverslag uit Rocamadour, Frankrijk van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

5e dag

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

05 Juni 2019 | Frankrijk, Rocamadour

Vandaag gestart met bewolking, 12 graden. Ontbijtje gehaald bij de mini-super in het mini-dorp. Zie foto van de ontbijttafel (-fiets). Ben ik klaar, wil ik mijn handjes spoelen in de beek, glij ik keihard onderuit op het talud. Op mijn foute schouder. Alles ging goed. Ik heb mijzelf in de middle of nowhere keihard uitgescholden dat ik een ongelooflijke oetl.. ben dat ik bijna om zo iets lulligs naar huis kan.
Om 10:00 piesregen. Doorgefietst. Om 11:30 weer droog. Door naar Rocamadour. De klim viel mij erg mee (zonder stoer doen). 5 keer klimmen van 1 á 2 km met 8 á 10 %. Nu in hotel in Rocamadour. Om 14:00 begon het serieus te sauzen. Nu regent het nog steeds.
Alle oudjes in de straatjes hier stonden te kijken zo van: welke malloot is hier op de fiets?
Ik heb na zitten denken over dat wonder gedoe. Dat doe ik zo tijdens het fietsen, nadenken over niks. Dat wonderen verrichten moet beter gemanaged worden. Stappenplan:
- effe koppen bij elkaar met een task force
- Stakeholder management met het core team
- Goede klanten specs opstellen
- 1 wondertje uitwerken
- Grondig doortesten
- En dan uitrollen voor zo’n 100.000 wondertjes per dag
Met 2 jaar alle problemen de wereld uit.
Zo even hier de toeristen-hel in voor iets te eten. Morgen weer verder. Het wordt weer 25 graden.

  • 05 Juni 2019 - 13:42

    Maarten:

    Bedankt voor je verslag. Je ziet wel, hoe verder van de kathedraal van Santiago hoe wereldser de ideeen worden. Doe voorzichtig want je wordt maar 1 keer gewaarschuwd.....

  • 06 Juni 2019 - 12:15

    Pa:

    Helaas geen foto's van 5e dag kunnen vinden.

  • 06 Juni 2019 - 13:35

    Rene Heijenberg:

    De foto’s van dag 5 staan bij “aankomst St. jPdP”.
    Ik krijg ze daar niet weg en terug op de goede plek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Lekker fietsen van de St. Jean Pied de Port (Franse Pyrenees) naar huis (Driebergen).

Actief sinds 28 Mei 2019
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 1964

Voorgaande reizen:

31 Mei 2019 - 21 Juni 2019

Rene fietst vanaf de Pyrenees

Landen bezocht: